Klachtenprocedure Mocht je toch niet tevreden zijn

frankie-38297-unsplash

Klachtenprocedure Aton Development vof

  1. Klachten dienen, met vermelding van naam en adres van de indiener, binnen 4 weken na uitvoering van de training schriftelijk bij Aton Development vof (Aton) te worden ingediend. Dit kan per post via adres: Leertouwer Van Dijck & U B.V., Damstraat 19, 2011 HA Haarlem.  Of per e-mail via: info@atondevelopment.nl.
  1. De klacht dient duidelijk omschreven te worden, met een omschrijving van de situatie waarop de klacht betrekking heeft en een heldere onderbouwing van uw standpunt.
  1. Ontvangst van de klacht wordt binnen 2 werkdagen schriftelijk per post en mail bevestigd.
  1. De afhandeling van de klacht valt onder de verantwoordelijkheid van de directie van Aton. Klachten worden altijd vertrouwelijk behandeld.
  1. Binnen 2 weken ontvangt u een schriftelijke inhoudelijke reactie per post en per mail. Indien er langere tijd voor nodig is om onderzoek te verrichten naar een klacht, ontvangt u hiervan schriftelijk bericht, met een uitgebreide toelichting van de reden van uitstel alsmede een indicatie van de datum waarop Aton schriftelijk antwoord denkt te kunnen geven op de klacht.
  1. De tijd om tot een oplossing te komen bedraagt maximaal 4 weken.
  1. De directie van Aton beraadt zich na afhandeling van elke klacht over de vraag of er (en zo ja welke) mogelijkheden zijn om herhaling van dit type klachten te voorkomen. Indien hiertoe concrete maatregelen worden genomen, wordt u hierover schriftelijk geïnformeerd.
  1. Klachten worden vertrouwelijk behandeld en voor de duur van 12 maanden gearchiveerd.

Laatst bijgewerkt: 18 mei 2021

ATON | adding experience